Zoals u weet hebben wij samen met de Stichting BIZ Eigenaren Den Haag Centrum op 21 januari van dit jaar een brandbrief gestuurd aan het College met een noodkreet over vastlopende binnenstedelijke transformatie door trage vergunningverlening. Zie die brief in deze link.
Door het uitblijven van een ontvangstbevestiging dan wel een antwoord op deze brief hebben wij opnieuw een brief aan het College gestuurd op 20 mei jl. als herinnering en uiting van bezorgdheid naar aanleiding van het uitblijven van een inhoudelijke reactie op de eerder gestuurde brandbrief. In deze link treft u die brief aan.
Mocht u een reactie willen geven op dit bericht dan kunt u die sturen aan Steven Zijlstra, voorzitter Eigenarenvereniging Binnenstad Den Haag via secretariaat@evbinnenstad.nl.
Met vriendelijke groet,
De voorzitters van de Eigenarenvereniging Binnenstad Den Haag en
Stichting BIZ Eigenaren Den Haag Centrum
